TRÖTT TJEJ

Tjena på er,
Ligger nu i sängen helt död och kollar på lyxfällan. Fattar inte hur man kan sätta sej själv i en sådan situation så man får massa anmärkningar och sånt. Aja skit i det nu. Blrjade dagen med att ta en sovmorgon så sket i mentorn ingen ide för min del liksom. Så istället för att börja nio så kom jag elva skönt! Hade prov i bageri kunde typ tre frågor WEI! hade håltimme i ett bra tag sen. Så Jag Elin och Lowa plus Jocke som kollade då körde snurraflaskan haha herregud vilka frågor vi hade haha älskat! Sen vare styckning som vi gjorde egen mat efter recept, jobbade med Patrick idag gick kalas bra! Så nu är jag hemma i allfall ska softa lite framför tvn nej leriiing ska lyssna på musik nu puss

Snygga tjejer som blev inlåsta idag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback