JAG ÄLSKAR ER.

Kommer inte uppdatera nånting mer idag förutom detta inlägg.
Jag kommer säkert ha massor med stavfel nu och så jag gråter floder och darrar som fasiken. Jag har ju efter åtta hela år avslutat min karriär som fotbollspelare. Jag har taggat all glöd och jag vet inte vad det är för fel på mig. Vi tog oss från botten till att förra året gå och vinna hela flickor 18 ELIT. Och idag står vi bland som som ligger högst upp i div tre i damlaget. Vi har åkt utomlands tre gånger kommit topp tre två år. Träningen idag var så jävla jobbig jag grät nog 95% av träningen och det va så sjukt jobbigt! Jag ville inte möta Andreas och Rogers ansikten och se hur besvikna dom var. Men jag var tvungen att ta det steget och det var det jobbigaste jag någonsin gjort. Jag har nu haft mitt seriösa samtal med Roger och det va så jävla jobbigt och självklart grät jag jag vill ju spela men det är ngt som säger att det är nog nu. Men en dag sk jag stå där igen och va den bästa målvakten för det är jag! Jag är bäst!

Fick även ett sms av min lagledare nyss och det knäckte mig helt. Nu sprutar tårarna och jag går snart in i väggen. Jag är inte redo nu att skriva ut vad det stog och jag är inte redo att säga i detalj hur och vad mina tränare sa till mig, det är alldeles för jobbigt i nu läget fyfan för livet ibland. Men idag den 15/5 det kmr jag aldrig glömma. Jag älskar mitt fotbolls lag mest i hela världen och så kommer det alltid vara. Dom har ändrat mig helt jag skulle inte vara den jag var idag utan dom aldrig! Massa kärlek jag är snart på pla igen. I den svart gula tröjan. ♥











föralltid oavsett vad gul&svart 
älskade ösmo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kommer sakna dig något enormt mikkis, men är det de här du behöver så stöttar vi dig! Du om någon har lyft vårat lag från toppen till botten och man är riktigt stolt som fått spela med dig och alltid känt en säkerhet när du är i mål. Du kommer ALLTID vara välkommen tillbaka, oavsett träning eller fest! Du är den bästa målvakten och hoppas vi ser dig snart på planen igen <3

2012-05-15 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback