STUDENTEN

Hej på er, sorry för dålig uppdatering men jag har haft så fullt upp och tiden har inte hängt med riktigt. Men vi tar det från dag 1. I tisdags sjukanmälde jag mig från skolan då min vän ellinor skulle ta studenten. Åkte till nynäs vid kvart i ett tiden då mötte jag Linnea vid ICA och vi köpte blommor och leksak eller vad det nu heter. Knatade sen mot gymnasiet där vi mötte upp Katj och tog bra platser. Tugce och Selda kom jätte sent så det blev typ kaos eftersom vi inte hittade dem haha. När klockan slog två sprang alla treor ut och herregud vad jag rös! OMG vilken känsla det kändes nästan som om det va jag som tog studenten. Alla va så lyckliga och vissa grät. Dom va vackra hela bunten och tänk nästa år är det jag som står där! Herregud det kommer gå så snabbt detta år! Efter studenten drog jag Linnea och Katja till PH och tjocka oss. Dock så kunde vi knappt koncentrera oss för vi va inne i alla flaken som åte förbi shiit! Sen mötte vi upp Peyam och Josef som köpte dricka till oss sen körde dom oss hem till ösmo åh bästa killarna! Sen vänta dom och sen körde dom oss till nynä centrum. Där blev det väl lite kaos igen, vi va rätt arga och katja tänkte inte ens dra på festen vi skulle på pga lite grejer. JA vi alla tänkte väl åka hem till ngn och va arga haha. Men vi drog på kvällen hem till Elli där det bjöds på mängder av mat och dryck. Vi rökte och flummade som fan. Dansade och herregud bästa! Kvällen slutade vid tolv då bussarna gick från dem. Grym kväll tack alla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback