STÄDA - RÄDDARE - LUNCHA - KLIPPNING

Man märker att det är sista veckan nu innan sommarlovet kommer. Idag i skolan började vi inte förns halv tio men kom tio i tio typ då jag tog min andra spruta idag. Nu har jag bara en kvar sen slipper jag skiten! I plugget städade vi bara en massa. Eller ja skurade lite här och vart inte riktigt noga men jag orkar inte bry mig ska endå inte gå serveing så det är inte mitt problem heh. Även så räddade Evelina min magaluf resa då lillen hade uppskjutnings piller hemma. Skulle ju fått av en annan vän som sagt att hon hade men igår sa hon att hon inte hade så jag va piss off och helt ärligt ville jag inte ens åka till magaluf. Larvigt kanske men så är det. Så frågade massa om dom ville ha min biljett hahah! Men lillen kan man lita på! Efter lite städning och dans med Elin så drog vi och städade skåpen så nu är mitt skåp helt tomt. Efter skolan drog Jag Alma och Lowa till centrum, lunchade på älskade thaien och fyfan vad jag tjocka det är inte bra! Har fuskat som fan med maten och träningen vilket inte alls är bra! Ska helt ärligt skärpa mig nu kan ju inte komma och spela fotboll och va en fat so! Efter maten drog vi upp till centrum kollade litegran och sen skulle Lowa klippa sig! Jag och Alma bestämde att hon skulle klippa Viktora Beckham frilla vilket blev super bra! Sen åkte vi hemmåt. Hoppade då över träningen för jag var så trött så slocknade på soffan när jag kom hem vilket inte är bra! Men nu har jg även bestämt att jag slutar gymma på Always Fittnesss om jag inte får ngn seriös träningskompis!! Nä nu ska jag göra annat puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback