SISTA DAGEN PÅ FOTBOLLS SKOLAN = BRÄNT SÖNDER MIG..

Sista dagen på Landslagets fotbolls skola avslutades idag. Solen sken som aldrig förr och jag lovar att det kanske va 26 grader varmt som stekte  rakt ner på ansiktet på en. Nio timmar ute i solen är jävligt jobbigt men sista dagen då ger man ju allt endå. Lite jobbigt va det endå många skador och mycket gnäll. Mycket har med solen och göra sen lunchen är väl ingen fotbolls lunch heller. Vi fick pannkakor vilket jag kanske inte tycker är det bästa när man ska ut och spela fotboll men aja skit samma. Svlutade dagen med att dela ut lite dimplom och bollar och såna där saker. Dom verkade i allafall va nöjda med veckan som gått. Trött och helt död efter veckan landade jag på bänken direkt efter dagens pass. Solbränd i hela ansiktet kan inte röra på det känner mig som en tant. Men när det väl lägger sig kommer det bli jävligt fint! Gjorde även lite nytta idag på planen. Träffade min gamla tränare Roger som jag växlade några ord med och nu har jag bestämt jag kommer börja träna igen för gulsvart! Tisdagen efter jag kommer hem från magaluf går jag ut igen och ser hur det går och hur jag känner. Det känns förjävla bra ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback