OJ LÄNGE SEN MEN JAG LEVER!

Hej på er. 

Måste börja med att säga förlåt! jag har inte bloggat sen i torsdags eller kanske till och med onsdags. Men har haft så mycket annat att tänka på just nu och levt livet med mina älsklings tjejer. Men jommer ta dag för dag i olika inlägg annars kommer detta bli en bok så varför inte börja från början?

Torsdags var det skolavslutning, äntligen var det våran tur men det var inte bara glada miner den dagen för två av våra bra lärare slutar ju. Kalle i köket och själva chill läraren själv Peter slutar. Vilket är tråkigt för det är dom enda lärarna som man kan chilla med. Fick i allafall as bra betyg och jag är skit stolt över mig själv! gick ut med hela 9G 10VG 5MVG grymt jobbat för att vara en mikaela johanna sjölund! Efter skolan så blev det dra till fredrikas skolavslutning inte för att det va värt det men aja. På kvällen bjöd pappa mig och mamma på middag. Kinan blev det åh var gott! Sen fick jag pressenter och blommor åh mamma och pappa är bäst! fick en hel del i pengar skulle faktiskt kunna kööpa mig en biljett till cypern tex haha. Men nu ha rjag väldigt mycket med mig till resan men ska absolut inte shoppa upp allt! Ska jag vara ärlig är jag inte taggad längre på att åka OJ VAD DET KOMMER SNACKAS NU JAG VET MEN DET ÄR MIN BLOGG!! Men kommer nog bli deet på onsdag eller nått haha. Träffade självklart Linnea och tugce efter. Grym dag nu är det sommarlov!

Så här såg jag ut på skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback