NÄST SISTA DAGEN SEN HEJ SOMMARLOV!

Som rubriken lyder va det näst sista dagen i dag innan jag har skolavslutning imorrn. dock var vi inte i skolan utan vi var på stadsvandring med klassen. Lata som jag och bästis är så orkade vi inte åka till skolan innan så tjejerna fixa mat till oss. Träffade Emil på tåget även satt han med Simon och Yousef. Har inte sätt dom på väldigt länge så det va kalas bra liksom. Träffade klassen vid kvart i  tio i handen sen åkte vi in till skanstull sen började vår vandring. Den sög rent ut sagt och det va jätte tråkgit så jag Sandra och Emil sprang före alla andra. Sen kom även Elin Fanny och Jenny, dom tyckte nog att det var lika tråkigt haha. Va inne i stan kanske en timme sen drog vi hem. Men det va skönt för kom hem tidigt så åkte till stallet på engång och blev skrämd då Adde jönsson stog i stallet haha blev lite chockad. Åkte där i från och nu ska jag vila lietgran innan det är dax för att dra hem till Emil. Där kommer vi vara lite folk kröka sen den hedliga nicksta festen som alla ser fram emot. Kanske inte lika mycket som jag för älskade Mange kommer åhh dör! helt seriöst jag beteer mig som en F12!! Men vad ska man göra ljuga eller? nepp men nu ska jag göra annat sova litegran bästa! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback