JORDBRO FRÅN ALLA MÖJLIGA VINKLAR!

Nu ligger jag i sängen lyssnar på bästa Nääk och bara chillar. Kvällen har jag spenderat först med Linnea i handen. Shoppade det sista inför resan sen käkade vi litegrann. Åkte sen till Jordbro för att möta upp Tugce sen gik vi till centrum mötte Mahmud och Ulvi. Drog till en skog som skulle föreställa en park på nått sätt. Tog det lugnt pratade skrattade och bara softa liksom. Drog sen en promenad i jordbro. Jag har nog sätt stället från slummen till fina villorna helt ärligt! Drog sen till tåget träffade Tony eller ja såg honom tulle lacka lite haha skön tjej! Sa sen hejdå till killarna vilket sög rätt hårt! åker ju en vecka nu till magaluf och när jag kommer hem så åker dom i en månad! Livet är inte alltid så rättvisst men jag får något att längta extra mycket till! På tåget hem mötte vi Tina. Snackade lite om nicksta, malmö, jobb osv. Sn blev det jobbigt att säga hejdå till tjejerna! Kommer sakna dom så det bara sjunger om det! Men jag ska leva livet i magaluf ska festa som en galning! Hahah två dagar kvar sen är jag i drömmarnas land!

Kommentarer
Postat av: SsAnna

Sv: Fotbollen går nog bra :D
okej, [email protected]

På nya blogg.se ser man inte om man fyller i mejl va? :/

2012-06-20 @ 23:56:31
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Okej, bra :)
Här är det bara bra, sjd?

Ps. nu syns adresserna, syntes inte på någon som angivit de före. :)

2012-06-21 @ 00:03:39
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: Andrea

Sv: Nja jag spelar inte fotboll, jag kollar bara på de ;)

2012-06-21 @ 10:54:26
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback