DEPP MODE TJA!

Jag har nu suttit och rensat bilder på min dator och tagit bort över tvåhundra stycken. Många på minnen jag inte vill komma ihåg men även på dom som jag vill saknar så det gör ont. Varför undrar ni då? Jag tycker det är jobbigt att ha kvar grejer som betyder så att man kan fälla tårar. Jag gick igenom hela mitt album som heter "Fotboll tills döden" jag kommer aldrig döpa om det albumet men när jag nu kollar igenom det noga så började allt snurra igen. Har jag verkligen gjort rätt val? Jag som hade en dröm ja en fet jävla dröm. Jag skrev till och med ner det på mitt nationella prov. Jag ville bli fotbollsstjärna och sela för ngt stort lag utomlands. Jag va motiverad jag va taggad. Varför gav jag upp det egentligen? När folk frågar mig vrf sluta du spela boll jag har inget svar, nä jag har verkligen inte det. Jag gav upp en dröm jag gav upp nått stort. Jag va första målvakt av en anledning. Den anledningen har jag kastat bort nu. Jag har fan vart Elit målvakt jag hade släppt in minst mål av alla dom där stockholms lagen med stora namn. Ibland hatar jag livet ibland hatar jag känslor, tankar, funderingar. Jag har gett upp hoppet på det enda som bettyde nått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback