CHILL KRÖK TTTTP.

Såhär såg det ut för mig typ hela kvällen eller nej några timmar. Vi skulle fira pilen som fyller år idag. Kom dit vid sju tiden jag var bajs trött men fick i mig lite dricka och då blev jag lite taggad. Träffade massa gamla klasskompisar och det var ju roligt! Men drog där ifrån vid tio tiden skulle träffa tjejerna för att sen dra på riktig fest i jordbro. Men det blev lite ändrade planer så vi satte oss i Jb centrum då stötte vi på lite folk. Sen kom Ulvi och Mahmud förbi helt oväntat så vi pratade litegran sen drog vi hem till oss. När jag var på väg hem rigde grabbarna och ville komma men orkade klockan var halv ett liksom. Drog hem tjejerna ringer och tvingar ner mig till nynäs så okej liksom hahha. Grababrna kom och hämtade mig sen chillade vi hos Linnea. Mysigt och jävligt bra med andra ord. dom drog vid halv fem tiden så det dög rätt hårt men kvällen va lyckad och jag hade det bäst med mina favorit tjejer och grabbarna! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback