ÅNGESTEN TAR ÖVER

Det är inte rätt det var inte så här det skulle bli! Jag va säker jag blev lycklig jag skulle ge hundra men sen kom detta. Hur ska jag göra nu jag vill jag kan men jag vågar inte klippa navelsträngen från mitt bo från stället som gjort mig till den personen jag är idag till den bästa målvakten. Jag gråter det rinner på kinden det gör ont i hjärtat varför känner jag såhär jag va ju säker. Lita på magkänsla nu Mikkis men vad säger magen? Tänk om det inte blir som jag tänkt mig tänk om allt bara blir bortkastat, då kommer mitt liv vara förstör då kommer jag aldrig våga igen. Men varför tänker jag så ? Kämpar jag så kan jag det vet jag mycket väl för sån är jag, jag kämpar för det jag vill ha. Faaaaaan kan känslorna sluta spela mig ett spratt nu, det är inte läge jag ska göra ett beslut om mitt liv om mina intressen om något som kallas kärlek för mig. Jag behöver någon ätt prata med någon som förstår min sist men vem? Jag vet en person en som funnits och trött på mig i mina åtta år i den gul svarta tröjan men när håg väl står där kommer det komma tårar jag kommer inte kunna berätta nä berätta om min plan hmm fuck detta jag har aldrig gråtit så här mycket för ett beslut. Nu orkar jag inte mer, jag ska sova på saken och förhoppningsvis vakna och inse ätt väl ett är det jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback