I NATT VA DET GÅ AVSTÅND HEM!

Alltid lika skönt med fester i ösmo då det är nära hem och man behöver inte oroa sig för busstider eller nått sånt. Kvällen böjade hemma hos pilen även slutade den där men från början nu. Pilens bror hade fest för en kille fyllde 20 så det firades på musköten. Rullade dit runt nio tiden då jag förs gick in i fel port och fattade nada herregud säger jag bara! Kom dit i allafall och kollade vilka som va där. Kände igen några men annars var det bara nya ansikten. I början va det lite pinsamt kom liksom inte igång men efter lite jäger vodka bira och cider så va man i bästa form! Började snacka med massa människor och åh vad jag hade det roligt. Vi gick ut på ballkongen och rökte vattenpipa och bara skrattade. Även som vanligt hade jag deep talk inne på toan med en gamal barndomskompis. Vi pratade ut om allt as skönt! Som standard så klart så ska man skämma ut sig. Jag och pilen drog med några grababr in på toan och hade kyss fest ahahah herreguuud! Det är såna här saker man kommer prata om om igen. Kvällen slutade as bra för mig så där perfekt full vr jag medan pilen hängde med sin bästavän toan och delade med sig av sin pizza haha sööt tjej! Va hemma vid två tiden och däckade på engång! Härligt lördag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback