EFTERLÄNGTAD MIDDAG MED MINA FINA!

Hey, ligger i sängen nu och lyssnar på Det vet du, skönt jävla gäng. Tidigare idag så träffade jag Tess och Samantha vid skolan sen drog vi till estö för middag. Jag och tessie tog en varsin 11 bitars sushi och det satt som smack! Blev nästan äcklad av allt men det va förjävla gott. Samisch tog thai och det luktade och såg så jävla gott ut. Det va ett tag sen jag träffade dom tillsammans och det märktes av för vi hade så jävla mycket att prata om. Vi satt nog över en timme och snackade massa skit och om sommaren ja om allt så jävla underbart! Efter middagen drog vi vidare till skotten, köpte lite mys godis och satte oss i busskuren och tjockade oss haha. Där fortsatte vårt tjej snack och sen kom mobilerna fram och vi tog flera skit fula bilder. Det kändes som om man va liten igen bara flummade liksom great! Nu ska jag städa lite och sen planera morgon dagen ingenaning om vad jag ska göra är ju fan ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback