VAKNAR UPP OCH INTE ÄR BAKIS!

Godmorgon, ligger nu i sängen och kollar på ngt sajk program på tv:n. Typ några fjortisar som öppnar en salong och anställer fjortisar. Hahha ja vet inte ens vrf jag kollar på det egentligen men aja vad gör man inte. Igår blev det inge party för min del skulle leta runt men lite folk men sen så blev det att dom andra drog på fest utan att egentligen sagt ngt så blev lite arg så bestämmde mig för att leta med mina fina Emil och Tessie. Vi skulle dra till VH men efter det som hände här om dagen men vår friend så sket det sej. Det blev en hemma kväll med chirre och baksmällan 1. Nu ska jag fixa mig litegran har faktiskt rätt bråttom så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback