VÄRLDENS FINASTE PONNI!


Drog hem en snabbis efter skolan idag och käkade lite bytte om och sen drog jag till stallet. Falcon var super lerig men som tur var hade jag täcke på sig så det var ju inte en bajs brun häst direkt. Men jag tror jag stog och borstade i en timme och sen stylade jag honom litegran med glansspray och lindor som matchade de nya schabraket grymt söt han blev. Red lite på volten men det gick inge vidare asså. Kände min sträckning på en gång så fick korta mina läder skit mycket för att inte sträcka ut benet till hundra.

Blev mycket galopp på volen och så. Men jag behöver väldigt mkt hjälp med honom. Jag tycker han är rätt så svår att rida. Han går inte i form bara för man tar lite i tygelt och shänklar nää det är svårt men jag lär mig saktna men säkert. Ska rida för instruktör med och sen ska märsta hjälpa mig lite as bra ju!
Men här får ni en liten outfit bild på Falcon idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback