PARTY LIKE A ROCKSTAR!!

Taggmode just nu!


Dunkar lite musik på högsta volym sprayar hårspray över hela håret så det håller sig, Kläder över hela golven och  jag kännen att jag är på topp humör för en trevlans kväll ute i Sorunda! Kvällen kommer spenderas men mina under bara klasskompisar Henrik, Emil, Elin A, Elin VGO, Sandra. Även så kommer Elins pojkvän vara där som heter mathias och Eric och sist men faktist minst Pilen. Hoppas på en mycket bättre kväll än vad det var för någon vecka sen men det är historia nu så. Men nu ska jag fixa vidare lite snabbt och packa för ska förmodligen ut och möta jontis och Pilen puss



Ibland spårar det totalt!

Kommentarer
Postat av: william

snyggt sminkiatXDDD



SV; älskar att fota:D

Vad tycker du om mina Modellbilder som Jag tog på mina vänner:D?

2011-09-18 @ 20:20:53
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: en utvärderingshelg är en helg som man utvärderar efter vad som har hänt i sommar på en lägergård i sommar. Eftersom jag kommer jobba där i sommar så skulle det vara roligt att lära känna alla man troligen kommer jobba med =D

2011-09-19 @ 17:26:50
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback