KÄR OCH GALEN. VÄRLDENS BÄSTA HELLSTRÖM!

Så galet! Spenderade kvällen tillsammans med Mypis och Jossan inne i stan. Vi kollade på Håkan Hellström och det var så jävla underbart! Jag skulle kunna gråta det var helt nä finns inga ord. Vi stog nästan längst fram och hade as bra platser. Vi hoppade dansade och sjöng galet!

Det var hans sista spelning på länge i Stockholm men jag ska iväg till gbg och kolla konsert det är redan spikat. Ska bara få med mig pilar sen är allt perfekt. Spelade in lite musik/film igår så jag visar er i ett annat inlägg. ME kvällen var toppen i allafall och inget kunde slå detta uppträdande faan va djag älskar Håkan Helltröm!!

Så jävla underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback