JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING PÅ MITT LIV.

Godmorgon på er.
Ligger i sängen helt död och vill vara död i denna sekund.
Gårdagen spenderade ju jag i Haninge på rudan som skulle bli fest men det gick ju som det gick. Började med att jag mötte upp två grabbar Emil & Henrik som var fulla som bara den. Vi gick runt i centrum och så. Sen drig vi och mötte Patrick och Andree. Drog ner till Rudan ch började kröka sen rulla det in lite filk men inte alls alla som sa att dem skulle komma så det sög lite sådär.

Men sen blev det galet ch jag lekte skout och skulle ut i skogen och plocka pinnar så jag kunde göra upp en eld men det gick ju som det gick så det var massa andra tomtar som fick göra det i stället. Men den elden kanske varade i typ fem minuter max? haha.

Kvällen rullade på och det kom litefler människor massor som jag inte hade nån aning om men det var ju kalas det. Men sen så skulle jag börja bråka med emil och det var ingen höjdare så det slutade väl med att jag förlorade tre vänner varav två jag älskar sjukt mkt. Så vi stog och skrek åt varandra och kom inte fram till ett skit så jag sprang där ifrån bölade som en liten flicka som ramlat typ och ja fyfan för den kvällen. Så allt jag vill nu är att få tag i Emil så jag kan prata med honom men det får vi väl se hur det går. Men nu ska jag ringa Almis. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback