HÄNGER MED MIN NYA BF PIKACHU

Sitter i sängen nu och kollar lite på tv medan jag hänger en skvätt tillsammans med min nya rumskamrat pikachu. Han flyttade hit till mig igår kväll härligt! Sak samma. Idag har jag inte gjort ett skit ska ni veta. Sov till två tiden tror jag så hela dagen var ju redan över. Hade tänkt mig att åka och spendera pengar på lyckås och sedan gym på det men kör extra imorrn i stället. Lär väl  bara bli att jag ska städa upp i rummet och sen ska jag åka och handla med pappa. Massa tonna och gurka som jag ska käka varje gång efter gymet. Det var Emil som lärde mig :D haha men nu ska jag dra mig puss

Kommentarer
Postat av: nipple

Aa, men blir bara så lack.. Är fan minst lika bra som alla de dära :/

2011-09-25 @ 18:18:49
URL: http://nipple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback