VILKEN DAG I KÖKET!

Kom nydligen hem från en tur nere i Nynäshamns tillsammans med min pappa. Skulle kolla om min säkerhetsväst var klar men nejnej han har tills på lördag på sig sen får ngn annan fixa klart den. Sen åkte vi och käkade middag sen en runda inne på mat affären.

Skolan då, började dagen med kök och även slutade jag dagen med det. I början hade vi vårat första köks prov som gick kalas br tror jag i allafall.. 

Sak samma hem Kalle våran lärare gjorde om grupperna så jag hamnade i förrätt/dessert tillsammans med Elin och Lowa. Man kan väl säga att vi verkligen inte gick ihop så det blev tjaffs och standard fick jag och Elin skäll. Tills sist efter våran lärare bett oss städa på Lowas station så blev vi hur arga som helst och varför ska vi göra det liksom? Så vi blev så frbannade att allt kom genom våra munnar och Elin brände sig ja ni kan ju tänka er?

Efter skolan så drog jag till stallet där det inte alls gick bra. Han var super stel i höger sida och ville inte alls det jag ville. Jävligt synd säger jag bara. Sen blåste det och ja jag var på dåligt humör så aja skit samma. Sitter här hemma nu och ska hoppa in i duschen och sedan blogga lite mer hihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback