HÅKAN HELLSTRÖM ÄR DET ENDA SOM ÄR BRA NÄR MAN ÄR SJUK!


Känner mig faktiskt redan bättre, inte alls lika ont i huvudet längre och har till och med vart ute på en promenix eller ja till brevlpdan bara haha. Ikväll blire ingen fotboll för det är tydligen borta så det skiter sig. Men stannar hemma och lagar en go middag i stället så jag mår mkt bättre imorrn. Under dagen har jag i allafall vart duktig, städat hela rummet damsugit och skurat golvt. Men nu slappar jag till värdens bästa Håkan Hellström. Verkligen det enda man kan bli glad på och man mår mkt bättre Fan vaaa han är bäst. Blir alltid lycklig utav att lyssna på hans musik. Favoriten är självklart ramlar lyssna på den så jävla bra! Men nu lyssnar jag på TRubbel och ska njuta vidare nu så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback