BARA 70 DAGAR KVAR!!!!!!

jag räknar ner..
bara 70 dagar kvar tills jag äntligen blir den onödiga åldern 17år. Medan alla planerar deras 18års dag så planerar jag min tjutton års dag för fullt. Känns lite jobbigt att behöva fylla år dan före julafton och iumed det är jag alltid yngst wää. Och endast elva dagar efter mig fyller Simon i klassen arton. Herregud säger jag bara. Men liksom varför egentligen klaga? Det kommer nog endå suga att gå på krogen det kommer nog suga att ha bil tidigt det kommer nog suga att kuna köpa cigg till små ungarna. Guuud jag missar ju verkligen ingenting..

Kommentarer
Postat av: Hanna

okej kul att höra :D

hade du en bra dag igår då?♥

2011-10-15 @ 10:03:02
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haahaha, sluta klaga XD

2011-10-15 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback