Valborg 2011

Uppdateringen har inte vart den bästa men har haft mina skäl. Drog till Sandra igår vid halv fem tiden och där va Pili oxå. Vi fixade oss och käkade middag blev nån Thai skit som Sandra den blivande kocken gjorde och det va faktist gott. Sen kom Elin och vi tog massa bilder som blev kanon fina på alla mina tjejor. Sen körde vi det gamla hedliga ÖL spelet dock utan sån där jävla buss som jag och Elin alltid får åka med haha jävla buss jävel. Lagom dragna brudar drog sen till Centrum för att möta upp Freddis som va lika party sugna som oss, sen blev det att landa i Nynäs där vi mötte upp yttligare folk men fan va otaggat det var där trodde jag skulle dö eller nått. Men jocke den jäveln smäller en smällare och sen va partyt igång alla "mingla" runt och hade det skojj. Jag och Sandra fick fortfarande höra om våran lilla grej som hände på lovet men dom är bara avundsjuka dom jävlarna!
Kvällen va helt och hållet as gymt och fick även träffa Patrick och hans kompisar en stund och sen kom även Elin VGO med hennes polare så det va riktigt mysig där nere på nicksta. Kvällen slutade med att vi fick åka med fältarna hem och hahah fyfan fick en Kamel kondom ifall jag skulle spy skit fin är den haha. Nä nu ska jag städa litegran och självklart slänger jag upp bilderna puss
(bilderna kommer upp senare min dator dog igen sp fick ansluta på pappas dator suck!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback