Svar på kommentar.

" Hej! Var du på din bal i 9an? Kan du berätta om den?
Gick du med några kompisar elr med en dejt? Tycker du man måste gå med en kille?"


Hej du, Ja jag var på min bal när jag slutade nian och det var böand det bästa jag gjort i livet. Själv tycker jag alla som har bal ska ta chansen för det är det sista du gör med klassen och en upplevelse som är underbar! Jag kan berätta litegran om min bal som var på Sorunda Byggdegård i ett stort gult hus. Där åt vi middag fottades och dansade galet. Allt var liksom perffa! Och nej jag tycker inte alls det är ett måste att man måste gå med en kille/tjej absolut inte. Men jag gick tillsammans med min fina klass kompis Daniel Björn som är bland den finaste graben jag känner, rolig på alla möjloga sätt. Hoppas du fick svaret du behövde puss
Såg rätt mongo ut i fejjan på bilden nedan så här får ni en rätt så när bild.
Och här var min balkavalje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback