packar för fullt sen sov dax!

Sitter nu i sängen och är skit trött och framförallt hungrig. Egentligen ska jag packa för fullt just nu men jag är helt hjärn död och kommer inte alls på vad jag ska ha med mig eller hur mcyket och ni vet sna där saker man alltid har problem med när man ska bort. Dock så ska jag bara bort över helgen men vi vet brudar måste ha med sig en hel del grejer för en helgs semester eller vad jag ska kalla det för. OIm jag ska vara ärligt är jag inte alls så taggad på livet är en fest, bara slöseri på pengar och på tiden. Men ska bli roligt att få umgås med alla och förhoppnings vis träffa lite nytt folk.

Idag i allafall efter plugget drog jag och Alma till centrum för lite shopping. Fick med mig ett par jeans mascara nagelack tröja tshirt toffsar hår klämma och sen komemr jag itne på mera men fick i allafall med mig bra grejer hem grymt! Efter shoppningen åkte jag hem samtidigt som Elin och Carro och tydligen ska ine Elin med imorrn synd för hon får ju inga pengar tbx och förstår inte riktgti vrf hon inte ska med hmm..
Senare på eftermmiddagen träffade jag Sandra och Pili. Blev en tur på ica och sen chilla lite på fotbolls planen härligt.Slänger in lite biler från förra livet är en fest i nått inlägg för nu måste jag packa städa och ÄTA haha pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback