Nu ska jag måla mitt hår

Tjänare, sitter nu vid käks bordet medan min mamma färgar håret på mig. Lite mörkare hoppas jag att det blir för är trött på min röd/rått färgade utväxt som är ca femton CM lång hahah. Drog i allafall till träningen efter lite vel fram och tbx för hade ju så jävla ont i ögat ju men pappa tvättade det tre gånger men det hjälpte inte så drog i allafall, vilket var lika bra eftersom att det gick över sen.

Träningen var fan jobbig! benen kändes skit tunga efter dagens moment som då var idrottsdag med alla ettor, skit roligt var det i allafall alltså idrotts skiten. Vi fick göra massa jobbiga saker och roliga med. Jag Elin och DAvve tog en bad tur och faktis så var det inte kallt? jag tror det blev lite kyligt när man kom upp men solen låg på som fasiken så man blev hyfsat tor rpå en gång så det var bara kul. Så nu är årets första dopp gjort yeeaah. Fast när man badar med hästarna man man ju nästan säga att jag redan har badat men inte samma sak liksom.

Imorrn fredag är allt fullbokat, har Stort matte prov imorrn och känner att jag kanske borde pluggat i stället för att setat här men måste ju få upp blogg suget så bloggar mer än att plugga fitt matte. Sen har vi kök sista flr årkurs ett skit suurt! men ska bli skönt oxå. Sen blire hemgång för att sedan ladda om för att små tjejerna har match så måste ju vara dära och peppa och skit, fasten jag inte känner så stor vilja men låt gå. Även måste jag ringa mitt sommarjobb ohc fixa ny tid har fått lite hinder på vägen som måste gå före. Men nu rundar jag av ska stoppa i mig lite mat puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du en bra dag?:)



Nu kan du ta chansen att vinna veckans bloggintervju, där jag ställer frågor om dig och publcerar detta på bloggen; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment



Du kan även ta chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-13 @ 12:26:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback