Lite rädd är man ju trotts allt!

Jag han aldrig få tbx min cykel.
Jag han aldrig ta mitt moppe kort.
Jag han aldrig pröva min nya båt.
Jag han aldrig tatuera mig.
Jag han aldrig få min kanin.
Jag han aldrig lägga in en stöt på snyggve.
Jag han aldrig gå ut första ring.
Jag han aldrig säga jag älskar dig till alla jag bryr mig om.
Jag han aldrig fylla arton.
Jag han aldrig fixa körkort.

Nä jag har aldrig riktigt trott på att världen skulle gå under 21 december 2012 men visst har jag haft en bak tanke. Och nu när man loggar in på fb och ser att alla länkar massa skit och intervjuer om att världen går under redan på lördag? nu börjar jag faktist tvivla litegran om det händer eller inte. FIlmen 2012 var ju bara en film vem bryr sig men nu när det går på tv och skit är jag faktist rädd! tänk om jag dör på lördag. Då är jag flera mil hemmifrån dock med folk jag älskar som Sandra Pili och Elin men alla andra då? min mamma och pappa liksom. nä usch. Nu ska jag fan leva som det vorde mina sista dagar. Njuuut för det ska jag göra pussss

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-21-a-maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback