Hahah tider alltså!

Medans min kära vän Eric Zetterman ligger i turkiet och blir mega brun så sitter jag och kollar igenom hans blogg som han har haft i flera år. Skit roligt verkligen att kolla tbx på vansta tiderna och se hur vi bettede oss och skit. Just nu läser jag om när jag gjorde en kontakt annons om någon var intresserad av honom med det gick väl så där hahaha. Även massa inlägg från när vi trilla me dmoppen tillsammans och färgade marken med blod niiice brooo, eller nä rätt äckligt om jag får säga det själv. MAssa minnen har vi delat från dag ett liksom, ja eller från när jag var fem år men den är jävligt länge och flera ska det bli. Så hoppas du solar åt mig oxå nu eric! haha slänger upp en old pic från åtan typ puss

Världens bästa du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback