Fotbolls match x2

Tjena hallå hey.

Nu har jag nyss landat i min säng efter en kväll med fotboll med skönt folk uppe på kvarnis. Det va pojk match som va intresset ikväll och det var derby mellan Ösmo-Nynäs där ösmo inte alls spelade sitt bästa men det blev tråttsallt 1-1 så bättre det än att förlora!

Även spelade mitt f18 lag match på IP mot Aspuden och det blev en seger med 2-0 härligt spelat tjejer! Femte raka segern och det känns ju jävligt härligt asså. Va inte och kollade på den för har ju sätt laget spela fler tal gånger så kändes som om suget var mer nere i nynäs.

Annars så ligger jag bara här i sängen och kolalr lite bloggar och glor i mellan åt på tv, inte så mycket att se kollade lite på BB men det va ju ruligt. Ska nog strax krypa till kojs. Ska upp vid tio tiden imorrn för att kolla runt på marknade och sen jobba SUCK. Aja pusss

Världen finaste f-94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback