Nu börjar mitt nya liv

Det var ett tag sen jag skrev men har vart så trött efter att man ställt om klockan så egentlgen går jag upp halv fem i stället för halv sex så det känns fortfarande i kroppen att jag har vinter tiderna innom mig. MEn inget speciellt har endå hänt i mitt liv liv så ni har inte missat något. Jo ni undrar nog min rubrik? jag har bestämt mig för att ta tag i hur jag äter så  nu byter jag ut en måltid om dagen till en shake. Men kan inte på stå att som smakar så gott men vadfan allt är inte som en dans på rosor. Även så har jag börjat träna dubbelt så mkt som innan och ska så småning om börja på friskis när mitt studiebidrag kommer flr jag ska betala det själv, inte så dyrt 300 per termin lätt värt det. Aja nu vet ni så får se hur länge detta håller. Idag i plugget var det lika tråkigt som vanligt hatar skolan hatar folket allt suger. I köket gjorde vi olika soppor som blev skit goda dock så skulle Emil göra illa sig och tappa våran haha stakare. MEn som tur var gjorde han inte illa sig allt för mkt men han bräde sig riält på handen. Ikväll blir det fotboll dock tränar jag endast med mitt lag pga olika skäl men det är bra att jag tar det lite lungt nu då ryggen säger imot som fasiken. Aja nä nu ska jag käka puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: hrälgiT:9 nja r sjuK:/

2011-03-31 @ 18:45:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback