Känns riktigt bra!

förlåtförlåtförlåtförlåt är det första jag får säga! har inte bloggat sen i söndags men har verkligen itne haft tiden alls men nu när jag är ledig imorrn så lovar jag att jag ska skärpa till mig. Trottsallt är bloggen som en dagbok fast alla får kolla så behöver nått ställe att skrivsa av sig. Idag i plugget var det segt som fasiken. Hade ont i öronen ryggen och va så jävla trött verkligen skit trött. MEn jag var inte ensam om det hela klassen va piss trötta men vi kör skit hårt i skolan just nu så inte konstigt. Blev även klar med mitt arbete i svenska/näringslära så det känns jävligt bra. SEn hade vi kök och det var skit segt kändes som vi stog i köket i 345 timmar. Så det var jävligt sönt att vi slutade. Efter skolan så var det snabbt sem käkade en räksallad och drog sedan till IP där det var träning för f 02/03 gick jävligt bra väldigt kallt men det får man tåla. Sen va det dax för min egna träning och det gick så jävla bra asså känner mig jätte stolt och kände inte alls av ryggen så plus plus. Nä nu måste jag hoppa in i duschen och sen fixa mitt jävla hår och sen sussa kudde. Juste jag lovar att jag lägger in 30 dagars bilderna imorrn för just nu sitter jag på mammas dator puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback