Fick visst spela match i allafall.

Hey, kom nyss hem från en jävligt konstig match. Kom till IP lite sent då jag och Nilo skulle kolla damlags match men då blir jag stoppad av Andreas som säger att jag ska spela i tungelstas lag, hmm vrf inte liskom så robin skjusa hem mig snabbt och fick byta om på ån minut sen körde han mej tbx så fick spela men då låg T redan under med massa mål men höll nollan i allafall i första 30 då vi bara spela två gånger 30 men i anadra då tappade T hel så det va liksom jag mot Ösmo så kände mej rätt ensam. Men tungelsta förlora i allafall men det är skönt det gör jag höll ju på Ösmo iners inne haha. Men det va jävligt roligt och jag gjorde allt jag kunde och fick bra stöd från T spelarna så det var i allafall bra. Plus så fick jag mkt beröm av föräldrar som tyckte jag spelade en kanon match härligt. Nu ska jag bara vila en dag sen är det hård träning igen Åh hatar tisdags träningaar dom suger. Sen träning tisadg torsdag sen tränings läger Fre-Sön då är det träning hela helgen plus match och sen helgen där på drar serien igång på allvar lite läskigt nu när vi spelar Elit men vi gör så got som vi kan. Aja ni fick en bild från i lörags elr i fredags var det nog. Aja puss

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; ja :) hurså? :)

2011-03-27 @ 20:22:45
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback