Bowling night med brudarna !

God morgon eller god eftermiddag.
Det har vart jävligt drygt nu på min blogg men jag har helt enkelt inte haft ork och sen har jag vart piss sjuk och är det fortfarande men kan inte sitta hemma hela fredagen det är ju förfan fest fredag! dock så ska jag inte festa ikväll för käkar ju medecin och det plus alkohol är inte bra blandning har jag hlrt så vi drar och bowlar i stället nere i nynäshamn, det blir Jag Sandra Elin Tugce och Melina härligt härligt allt som egentligen saknas är pilen men hon är ju och steker i spanien den jäveln.  Nä nu ska jag faktist ta och hoppa in i duschen fixa mig lite gran och nog dra till haninge för att shoppa litegran känner att jag förtjänar det efter att vart sjuk på mitt lov. haha hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback