Skönt med ledighet

Nu har det vart rätt dålig uppdate på bloggen men jag har lång ledigt så har inte direkt haft tid att blogga. Men i går i allafall var jag med min fina Alma i tungelsta. Vi va med maxi jacob och massa sköna lirare. Blev lite små drickande och en hel del brännboll och vurpor för min del. Så nu har jag en fin knöl på låret härligt! Pkte hem vit ett tiden men fick sällskap av finisen Daniel och hand fv Daniela. Idag gick jag upp rätt tidigt åkte och tankade och sen till stallet. Blev ju en uteritt. Sen vare bara raka vägen hem och duscha sen åka till fotbollen där vi hade lag foto. Först med F18 och sen även med damerna. Förstår inte varför för har ju tackat nej till att spela med dem menmen. Sen vare medninge att jag Sandra skulle till tungelsta hem till Max tillsammans med Alma men vi kände inge ork liksom. Så jag skulle över till min granne Robbin på chill krök men blir en hemma kväll med ljus och solrosfrön i stället.

Imorrn ska jag till tungelsta igen för att göra naglar hos Amanda. Vet fortfarande inte hur jag vill ha det men inte för långa för ska ju fortfarande kuna spela fotboll. Sen ska jag nog ner till nynäshamn för att kolla på niornas bal och ta några kort. Ska höra med Sandra om hon ska med ner. Sen kanske jag hinner till träningen oxå det får vi se. Inte så taggad på fotboll nu för tiden hmm. Aja nu ska jag städa rummet puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback