Film mys hos Sandra.

Nu är håret ny flätat och mjukis kläderna är på och ska strax dra mig mot centrum för att möta Sandra. Sen ska vi handla lite svullosaker och sen drar vi vidare hem till Sandra och kollar på filmerna vi inte hann kolla på hemma hos Sudde. Pilo kommer senare för hon kom nyss hem från en skön dag ute på sjön "avis".

Bortsätt från kvällen så spenderade jag bara dagen hemma. Vaknade ju typ halv två efter att ha sovit ut SKÖNT. Sen så gick jag upp och käkade lite nudlar och sen ut på ballen. Ruskigt snyggt att vara brun så vrf inte liksom. 
Men nu ska jag hjälpa morsan lite med deras midddag för det är ju stotts allt jag som är kocken i hemmet ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback