VENDELA & PILO

Kom nyss hem från att ha vart ute en runda tillsammans med Vendela och Pilar som va i Västerahninge för att bli lite bruna. Avvis men har inte pengar till att bli brun så får väl stecka lite i solen när den nu kommer fram. 
Satt i allafall i centrum och snackade lite om skolan, framtiden, jobb och sånt. Att vi vill flytta hemmifrån men endå inte och sånt. Skönt att bara sitta och snacka liksom. Sen vid kvart över 12 tiden kanske så skulle vendela hem  så vi lämnade henne och gick vidare mot mig. Pratade lite med pilo om killar ni vet. Hon lyssnar hon fattar hon är liksom som min livsgudie åh pilo :D Sen gick vi varsinahåll och ska träffas i morrn för det är ju fest fredag mohaha. Nä nu ska jag dunka lite håkan helltröm puss

Lisa Sandra Jag Vendela Sandra Pilo Bella


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Sv: låter bra :D

2011-07-15 @ 01:22:35
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback