VÄRLDENS BÄSTA PILO

Nu har jag nyss kommit hem från en runta i Ösmo med pilen, vi gick överallt och snackade mest om gårdagen på skansen och hur grymt det skulle vara att dra till gbg och dra på konsert och sova på hotell. Skulle vara så jävla bäst! Visst det kostar en del men vad gör man inte för lite Håkan Hellström ? Sen gick vi mot centrum satt sär en stund och sen knatade vi hem. Sjöng typ hela tiden och hade det skit roligt som vanligt liksom!
Imorrn om vädret tillåter drar vi ner till nixta och chillar gal1 och blir broownie. Sen drar jag nog till suddis tror jag. Men nu ska jag vika klart kläderna som ligger på min säng och sen ska jag ha lite slaggmode pusss

Kommentarer
Postat av: Pilo

Åhh Milkshiis! :D

2011-07-07 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback