SHOPPING IGEN, DET SVIDER I PLÅNKAN!

Ligger i min favorit säng nu och lyssnar på Daniel Adams-Ray's Förlåt att jag sldrig sa förlåt. Grym låt och underbar text. Förutom musiken så har jag vart i Stockholm idag med Vendela Sandra och Pilo. Det blev lite shopping igen som vanligt liksom. Fick med mig hem en orange byxdress och två par balla leggins visar bilder senare. Men sen blev det lite för mkt för oss för vi va så pass bakis att alla hade ont i magen huvudet och uschusch. Men sen käkade vi på donken och det hjälpte litegran men har fortfarande ont i magen inte bra. Måste fan på riktigt skärpa mig nu på allvar. Jag blir arg på mig själv liksom. Aja. 
Drog hem sen vid fem tiden kanske och sen dess har jag legat i sängen. Eller ja jag har små plockat i mit rum med. Men nu ska jag vidare pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback