HANINGE CHILLPILL.

Helt död i kroppen efter gårdagens träning.
Träningsverk i hela benen så det känns om man blivit helt fuckad.
Aja förutom att ha träningsverk så mår jag prima. Var i haninge C idag med finisarna Nahla & Tina. Nahla skulle fixa sitt pass för hon åker till grekland den 21 avis så det bara sjunger om det. Efter pass grejen tog vi en runda i centrum och jag fick med mig en ny bikini och en underdel till min andra bikini grymt. Sen blev det en tur på donken med vatten krig hahah fyfan vilka brudar jag umgås med asså.
Sen vid tre tiden åkte vi hem i allafall, och nu ligger jag i sängen och chillar.
Laddar upp bilder på bikinin så ni får se. Nu är det simpsons puss

Hah galen bild från min melina catties & tulles party.
Finaaaa Tina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback