GODMORGON KL HALV TVÅ ?

Ligger i sängen och lyssna rpå musik som jag gjort dennärmaste tiden. 
kollar även på TV så nått program där en kille ska hitta sin kärlek, knäppt egentligen men så äre.
Får lite damp på mig själv egentligen att jag sover bort hela dagarna även fast jag inte går och lägger mej så sent men har ju totalt vänt på dygnet så får väl vridaa tbx det snart eller inte ;)
Men måste iallafall börja gå upp vid tio tiden för ska köpa nya löpar skor imorrn så det ska bli att börja springa varje morgon och kanske på kvällen. Men morgonen måste det bli. Nu när det inte är någon fotboll på sommaren och att ponnyn är sjuk och inte får ridas så det blir ingen motion för mig och får verkligen inte tappa tills skolan börjar då jag måste få mitt MVG i gympa. Men nu ska jag ringa mina sömntutor puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback