Trött och sliten brud.

Hey på er, sitter nu i soffan helt sliten efter en tung dag. Vaknade som vanligt vid halv sex tiden att att larmet på telefonen gick. Så knatade jag upp fixade mig lite slarvigt va skit trött. Drog till tåget runt sju tiden mötte Sandra och Emil. I skolan va det plågsamt långsamma lektoner och mega långa håltimmar tiden stog verkligen stilla. Drog direkt till stallet efter plugget för att fixa till falcon som den nya hästen heter och sen rida ut med Nathalie, fanns bara ett 2litet" problem. Hästarna lekte med oss ute i det jätte stora hagen och sprang runt och ville inte alls komma in så det tog kanske oss 30 minuter och stakars Natha ramla i snön haha såg jätte roligt ut men tyckte så jävla synd om henne. Men till slut kom ponnie pluttarna in och vi gjorde dom iordning. Blev en lång sitt ända till mitt gamla stall som ligger i vägarö och det va super roligt men dock jävligt kallt. Efter stallet srog jag och pappa o handla lite mat hem mest frukt och frulle till mig hihi. Men nu är jag så jävla trött att jag knappt vet vad jag heter får se om det blir flera inlägg puss
nya ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Sv:

Nej eller allstå min mamma är personlig tränare, så hemma serveras det liksom bra mat hela tiden.. Men jag tänker typ på att inte ta så mycket potatis, pasta eller ris, utan ta mer kött istället. Sen har mamma precis lärt mig att man aldrig ska vara hungrig typ, så man ska äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag, sen på kvällen kan man ju ta något lättare om man känner sig hungrig, det gör typ att kroppen håller igång matsmältningen och förbränner maten mycket bättre och då går man lättare ner i vikt :) Inte för att vikten betyder såååå mycket direkt, men hon sa att det var så iallafall ;)

Hoppas du förstog någonting av det jag skrev haha är lite dålig på att förklara :)

2011-01-12 @ 22:11:18
URL: http://piggly.blogg.se/
Postat av: någon

kan du inte lägga ut bilder när du rider hästen ? :)

2011-01-13 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback