TÖFFFF CHEY !

Kom nyss hem från damlags träningen. Satan i gatan va roligt det va då, dock rann svetten som fasiken men då känner man bara att man kämpat på som fasiken och det är ju alltid ett plus. Även då fick vi yttligare två till i laget och det är ju oxå plus hih. Hoppas dom vill fortsätta bara för då kan alla dom där jävlarna som tror dom kan komma på matcher men inte på träningsar dom kan ju bara slänga sej i väggen om vi får nya personer. Haha lite arg brud med aja. Nu ska jag fortsätta att mublera om mitt rum sen äta två ägg haha puss

Kommentarer
Postat av: kittymon

Aha ja då kan man inte ha långa naglar för det är ju inte hygieniskt.

Hon gör så fina naglar, men efter nästan 30 år i branschen så.



Japp här gås det på matcher. har gått på alla AIKs hemma matcher utom en...Själv?

2011-01-25 @ 22:08:13
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: kittymon

Att göra ett nytt set med naglar kostar väl runt 800-900 hundra skulle jag tro (känner henne så jag får kompispris). För allt i världen gå inte till nån halvdan nagelsalong, dom kan skada dina egna naglar.



Sen kostar det väl 4-500 hundra att fylla på dom.



Brukar också gå på fotbollen men på slutet vart det inge kul och Miller va ju dum i huvudet.



älska rhockey det är sån fart!

2011-01-25 @ 22:14:07
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback