mys kväll med brudarna.

Går dagen blev super bra och snygga killar och massa skratt dör man ju inte av. Berättar mera om kvällen i ett annant inlägg för nu ska jag fixa mig litegran och sen ta bussen ner tll nynäshamn när jag ska träffa mina svå turk brudar för en film kväll super mysigt! Kameran ska med så kanske blir nått kort i allafall. Kommer nte hem förens halv ett så får se om det blir nått inlägg men har ju total vänt på hela dygnet så lär ju nte somna förens runt fyra tiden så slänger in nått kanske hah men nu måste jag skynda mig puss

Favorit i repris!

Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: Nä tyvärr inte, men ska se honom i Mars :)

2011-01-08 @ 22:23:47
URL: http://josefinek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback