Godmorgon klockan 2 typ ?

Godmorgon igen, eller ska man säga godmorgon klockan är ju två? men aja skit samma vaknade i allafall vid halv ett tiden av att snorungarna på gården skrek utan för mitt fönster men det är nig lika bra så jag inte hadwe sovit bort hela dagen igen. Ska alldeles strax åka till haninge med min pappa för att köpa löpar skor så jag kan dra ut och springa runt ösmo som jag tjatat om i typ varenda inlägg hahah. Har även funderat på det dära med gym kortet har nämligen pratat med min förredette lärare Sigrid och då måste amn tydligen binda sej i ett år och det hade jag inte tänk mig för jag vet ju inte om jag kommer ha tid liksom, så fundertar på friskis och svettis kostar bara 500 per termin och min lärare går dära så ska prata lite med henne, dom har nämligen oxå såna dära pass jag vill gå på men får se. Måste ju på nått sätt börja komma igång med träningen plus så ska jag börja byta ut et måltid mot en "energi drink" eller vad det är finns i olika smaker med typdligen ska Jordgubbe & Choklad vara goda så får prova me det. Nej nu ska jag kolla om pappa är klar sen dra mot haninge puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback