Elit serien här kommer ÖSMO !

hallå där kött och blåbär. Sitter nu i mitt städade och om mublerade rum med ett JÄTTE stort leende på läpparna vill ni veta varför? Jo ni ser nog min rubrik. Skrev ju igår på mina drömmar mmål osv att jag ville börja spela elit fotboll och sen sår jag ett sms av Eklund att vi är upp flyttade till ELIT i år?! fatta ni hur mitt hjärta slår i 180 och jag är så taggad som fasiken så ni kan min boll rädsla bara slänga sej i väggen för nu är jag på gång. Så från och med nu ska jag verkligen ta tag i träningen och få upp min kondis som bara den, för att elit spelare måste verkligen ha bra kondis annars så är det bara ge upp och som tur va spelar jag ju med damlaget två gånger i veckan oxå så det är ju as bra.



Men om vi ska lämna fotbolls snacket i min blogg för ett tag så har jag faktist inte gjort så mycket mer än att gå i skolan och självkalrt ridit med underbara Nathalie. Tog en barbacka rid tur ute och skoja inte om att ponnysarna va super piga men höll mig kvar i allafall. På vägen träffade jag även min gamla bästaväns mamma men sa inte så mkt eftersom jag inte gillar henne eller den familjen i huvudtaget så känns onödigt? Efter stallet drog jag och pappa på shopping runda dock va det mat som vi skulle handla hah. Fick med oss fyra stora kassar fulla och eftersom det blev så sent köpte vi ute mat idag, blev chikenbits mums. Men nu ska jag nog hoppa in i duchen och sen kanske slänga in ett inlägg och göra lite tidsinställda puss



Kommentarer
Postat av: Clara

Svar: Jag kan inte imorgon :( Ska på Öppet Hus på en skola...

2011-01-26 @ 21:43:40
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: -

Var inte du skadad i foten/benet? hur ska det gå då ?

2011-01-27 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback