med hela mitt hjärta kan jag säga att jag hatar snö nu!

Sådär ja nu är jag hemma från en irriterad skoldag och en underbar eftermoddag med Alma. Tänker inte skriva ett skit om skolan för det är inte ens värt att tas upp i bloggen men efter skolan drog ja och Alma till Tungelsta för att dra till Lasse en man som har massa hästar och jag blev kär i en liten häst helt förälskad och alma i en hingst. Så det ser i allafall lovande ut att få komma och hjälpa till dära och det verkar skit mysigt i allafall. Efter drog vi till handen och köpte lite godis och sen drog vi vidare hem till Alma där jag hann dricka ett glas mjölk och kolla på en gårt i sorunda som familjen Ekström är sugna på. Hahah såg ut som ett pundar ställe men med renovering kommer det se as snyggt ut! Nu är jag i allafall hemma och fryser ihjäl så en kopp te satt riktigt bra. Men nu ska jag hjälpa pappa med middagen han har liksom vaknat på fel sida. Sen sova en halv timme sen dra och träna puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback