Hemma från en jobbig träning !

300 passningar va typ våran uppvärming

hemma från en jobbig träning som va spel hela tiden visslingen är det bra med tanke på att vi har cup på lördag i lidingö och vilka vi möter har jag ingen aning om men det visar ju sej. Även sa jag till att jag skulle bort den 12 då HAninge står för vårt motstånd vetefan vad dom tyckte men även jag har ett annat liv eller hur? Nog snackat om fotbollen då. Imorrn blire i allafall möte i skola jippie nä faktist inte men få det överstökat så äre skönt. Även så ska jag nog kanske åka till gamla stan efter skolan och vänta på pappa för det är ingen idee att jag åker hemi mellan känns onödigt jävligt onödigt då kan jag ta nummret till massören av deras praktikant Simon lustigt att alla heter Simon dock är han snygg så hmm aja nää nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med återfuktande och käka min medecin mums puss


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Härligt :) Allt väl? :)

2011-02-23 @ 08:27:08
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback