Hej då världens bästa mini Pilen !

Sådära nu har jag vart ute en sväng för att möta upp lantis brudarna Elin SAndra och Pilar. Pilen åker ju till spanien imorrn och planet lyfter klockan tio så vi tog förväl nu och pratade litegran om allt typ. Hon blir borta en vecka och gud vad jag är avvis på henne tänk värmen bruna ben och usch nä vill inte tänka tanken på hur vi tjag kommer bara till skilnad mot henne.. cry cry. 

Om vi snackar dagen som vart har den vart toppen med stort T. Åkte till stallet imorse och mötte Natha på bussen och sen fixade vi i stallet och gjorde allt bra. Sen hämtade vi in ponnysarna som va busiga idag och det tog ett tag innan vi fick fast dem men sen gick det super duoper bra. Ridningen för övrigt gick as bra för nathalie och man ser verkligen framsteg. Och för mig gick det sådära tills jag fick lite hjälp av Märta som äger falcon, hon gav mig lite tips och walla så ick allt skit bra. Kände mig riktigt nöjd och ska dit igen på torsdag och då kommer josse dit oxp då blir vi tre stycken som rider önnu roligare. Efter stallet drog jag hem och låg i soffan tills pappa ringde mej då vi skulle åka och handla fick med oss smariga saker hem. Imorrn Ska jag in till stan med Sandra och Elin, det är sandra som står för shoppingen jag ska bara fönster shoppa åh ångest ångest vill oxå handla men nä får ju inte mitt studie bedrag nu då mamma är utomlands men sen ska jag ha pengar upp till öronen haha. Sen på kvällen bjuds det på ute träning får se hur länge ryggen pallar det då. Aja nä nu ska jag städa upp lite i rummet och sen hoppa in i duschen och stå där i timmar puss


Ses om en vecka babe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback