Duktig brud, tack jag vet.

pust pust.

Nu har jag vart en duktig brud idag och hoppas jag kan fortsätta att vara det från och med nu. Började med att stiga upp klockan halv tio och sen fixade jag mig käkade frulle och drog till hallen då det va dax för flickor 03 att träna, både jag och Jenny den andra tränaren va super sega så vi gäspade lite då och då men vadfan det är ju SÖNDAG! Sen efter träningen drog jag till ICA köpte vatten och två bananer sen drog jag till gymet och körde ett hårt pass på tränings cykeln och sprang och armar herregud vad jag svettades och hela kroppen ba darrade men så jävla skönt säger jag bara. Efter jag vart där tog jag mejk en lång duch och en tur in i bastun sen drog jag hem käkade en sallad och sen somna jag lite på soffan. Vaknade när pappsen kom hem och då började vi med middagen som blev fisk ochpotatismos smarrens. Drog sen på min träning och där gick det skit bra kände inte av ryggen så mkt kan bero på min medecin och gelen jag ha rpå ryggen men tänk possetivt nu. Och nu är jag hemma och kollar på Wallander. Imorrn blire träffa Nathalie och rida sen hem duscha och sen dra ner till nynäshamn för att träffa tugce tror jag i allafall- Nä nu ska jag kolla på Wallander puss


Kommentarer
Postat av: Isabell

SV: hahahaha, så det sägeru? såklart han har ju fått det från mig.. eller? xD

2011-02-27 @ 23:06:27
URL: http://isabellgorl.blogg.se/
Postat av: kittymon

Jaha inte visste jag att det fanns fler skolor som hette tallbacka. Det är ju lite roligt ju.



Nu är det spännande i hockeyn! Ska på match imorgon så då jävlar ska vi spöa Luleå!

2011-02-28 @ 13:44:11
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback