SKÖN LÖRDAG I ÄLVSJÖ!

Godmorgon gubbar!
Sitter nu och är sjukt trött och lite små förkyld igen. Älskar vinter livet liksom! Igår var det party som gällde. Vi började på odenplan tillsammans med 18 andra människor. Vi firade Freddis som fyllt 18 genom att dra och käka på kinamuren, massa mat vart det och man spydde ju näst intill. Drog där ifrån runt halv tio tiden för att sedan dra på krök i älvsjö. Jag pilen Eric och Sandra blev det som hackade dit för vi var dom enda som inte var srton och kunde dra ut på krogen ja det sög ju litegran. Men vi kom i allafall till älsvjö pch kom direkt in i gänget. Massa sköningar och en super duper söt tjej kom fram till mig i början och sa att jag va jätte söt och blabla åh ahah blev fett glad. "festen" rullade på och likså alkoholen, haha Eric fett söt lite runt om öronen stog i slutet på en pall och sjöng åh söt vän jag har! Drog där ifrån kanske vid kvart i två tiden. Va rätt segt på tåget alla va super trötta efter att ha festan två dagar natten lång. Haha på tåget såg vi även sudde haha dog av skratt. Kom i allafall hem klockan tre och sen kollade jag på TV en stund sen däcka jag på dirren! Ja så var min lördag grym med andra ord!


heheh nån tjej som va med på middagen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback